2012. május 5., szombat

Csak lenni.

Máj.1.-3.
Nem lesz túl hosszú bejegyzés :-) Én és a pénztálcám közös döntést hoztunk, mégpedig azt, hogy nem hajszoljuk túl magunkat. Elég volt a kalandokból és, hogy ne keljen úgy hazatérni, hogy hulla fáradt vagyok, ezért csak a városban csavargok, nézelődöm. Bár volt még egy tervem azért. Hallottam egy szigetről, ahol nagyon jókat lehet búvárkodni. El is határoztam, hogy elmegyek oda. Utána jártam a dolognak, és sajnos nem lett volna elég rá egy nap. Csak az odaút több mint négy óra jeepneyvel, ami minden görbefánál megáll, és tudjuk, hogy nincs légkondi se. Utána még lenne egy fél órás hajókázás. Vagy, a másik megoldás lehetett volna ha bérelek magamnak, egy komolyabb összegért egy autót, sofőrrel, de mint mondtam ez most nem járható út számomra. Ezért maradunk a városban. Nagy felfedezésekről nem tudok beszámolni. Ja mivel elég sokat használtam a jeepneyket, ezért rájöttem honnan tudják az emberek, hogy honnan hová mennek a jeepneyk. Általában a jeepney hátulján lóg egy ember aki ordibálja a végállomás nevét az út szélén ácsorgó embereknek, és elég csak egy kis kézmozdulat, máris félre áll neked a jeepney, és már fel is ugorhatsz rá. Az útiköltség pedig már bejáratott dolog, kilométerben számolják, de csak nagyjából. A minap utaztam egy jeepneyn ami teljesen megtelt, de úgy, hogy én is csak féloldalasan tudtam ülni a padon. Kíváncsiságból megszámoltam hányan ülünk rajta, nos elképesztő, de 48-an. Ezt ha valaki meséli, akkor nem valószínű, hogy elhiszem. Kb. 18-20 embernek lenne elég normális esetben a hely.
Egy ilyenben 48 fő!!!

 Újdonsült barátommal járjuk a várost amikor épp nem dolgozik. Elvisz egy Green Lagoon nevű helyre, ami igen közkedvelt a városlakók részéről, mert nincs túl messze, és jól ki van építve a strand, meg van medence is. Elmegyek a Public Marketbe, meg persze esténként pub látogatás. Jó egy kicsit lazítani, mielőtt útrakelek. Röviden ennyi.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése