2012. május 1., kedd

Legazpi-Manila-Cebu transfer

Ápr. 28.
Reggel négy óra húsz van. Ez rövid éjszaka volt már megint. Öt óra van, már jön is az srác akivel tegnap söröztem szólni, hogy itt vannak értem. Megyek is becuccolok a kisbuszba, és elindulunk. Ahogy megyünk ki a faluból a kis utcákon át, amiket már bejártam, háát.... nagyon pocsék érzés itt hagyni ezt a kis porfészket. Nagyon jó volt itt lenni, még ha nem is úszhattam a cápákkal, de megérte eljönni ide, mert sokat tanultam az itteni emberektől.
Kel fel a nap, ébrednek az emberek. Egyszerűen pazar látvány, ahogy megyünk az úton, és a hegyeken lévő pálmafákon átszűrődik a még csak vöröses színű napsugár. Jó lenne lefényképezni, de a sofőr nagyon nyomja a gázpedált, olyannyira, hogy még egy villogó mentőautót is megelőzünk. Kiérünk a reptérre, ami egy vulkán tövében van. Vulkán rajongók figyelem, itt van pár kép. Gyönyörű a látvány.
Igen működik!!


Megkapom mind a két beszállókártyát. Mit kéne csinálni amíg nem jön a csatlakozásom?
Bemegyek a városba kicsit csavarogni, ebédelek egyet egy Mc-be, aztán vissza megyek a reptérre, mert elviselhetetlen a meleg. A reptéren legalább van légkondi.
Indulás előtt egy órával bemondják a hangosba, hogy sajnos megváltozott az indulási időpont, és csak este hat körül fogunk tudni elindulni. Ha ezt tudom akkor csináltam volna programot magamnak a városba. Csak nyugalom. Lefekszem aludni, de az állandó hangosbemondótól elég nehéz. Végül hét körül tudunk csak elindulni, ami azt jelenti, hogy este fél kilencre érkezünk meg Cebui reptérre. Közben összeismerkedtem egy kedves lánnyal, aki felajánlotta, hogy megmutatja nekem a várost. Persze megbeszéltük, hogy semmiféle randi vagy ilyesmi, csak megmutatja a szép helyeket. Ez nekem nagyon jó, mert nem igazán néztem utána, hogy hol vannak az érdekes helyek cebun. Találok egy árban megfelelő szállást, basszus de csak árban, na mindegy. Este tizenegy után kapom is az sms-t, hogy alszom e már, és akarok e menni megnézni egy népszerű bárt, ami itt van a környéken. Nem utasítottam vissza. Kapom az utasításokat, hogy mit kell mondjak a taxisnak. Ott találkozunk. Ez amolyan nyitott diszko szerű hely, de itt van étterem is, meg grill bár. Elég nagy területen fekszik, és tényleg jól néz ki a hely. A színpadon napjaink slágereit játszák élőben, nem is rosszul. Hajnal háromig elvihorászunk, aztán megbeszéljük, hogy holnap felmegyünk valami hegyre, de csak délután, mert napközben nagyon meleg van.
Elválnak útjaink, beülök egy taxiba, és irány aludni.

1 megjegyzés:

  1. :) Tudsz élni!
    Azt hiszem, nagyon jót tesz neked ez az utazás!
    Szépek a vulkánok!!

    VálaszTörlés