2012. április 9., hétfő

Mangrove tour






Ápr.7.
Hat óra, nehezen megy az ébredés. A gyors reggeli egy friss mangó, meg egy kis csoki. Hét óra, indulás. Három pici csónakkal visznek ki hatunkat a folyóhoz. Kora reggel talán még szebb minden. Beeveztünk a mangrove erdőbe. Varázslatos, sejtelmes hangulata van, ahogy a reggeli párán átszűrődik a napsugár.

Mangrove folyó
 Fura kattogó hangok, amit a kagylók adnak ki, és persze a madarak. Keressük az élőlényeket de néhány madár, és egy a faágra tekeredett alvó kígyón kívül mással nem találkoztunk.

Kígyó a fára tekeredve
 Tíz óra körül vissza érünk a szálláshoz. Tegnap elmentem arra a helyre ahol a helyiek kakasviadalt szoktak rendezni maguknak. Senki nem volt az utcán. Az egyik udvarban megláttam egy fiatal srácot, kihívtam és megkérdeztem mikor lesz kakasviadal, ő azt mondta, hogy holnap de. 11-kor. Rendben akkor pont jó lesz, a mangrove után kakasviadal nézés lesz a program úgy kettőig, aztán ejtőzés a parton.
Fel is mentünk abba az utcába ahol szokták rendezni, de csak egy csapat férfi beszélgetett ott, kakas egy sem volt. A kérdésre, hogy mikor lesz viadal az volt a válasz, hogy holnap de. 11-kor. Na erről ennyit. Délután szabadprogram.
P. Bartoni beach
 Andival elmentünk felfedezni a falun kívüli környéket. Jó volt olyan eberekkel találkozni akik nagyon nagyon ritkán találkoznak turistákkal. Végtelenül kedvesek, és szégyenlősek. A többiek strandoltak, ebédeltek.
 Vissza jöttünk a sétából, aztán gyorsan regisztráltam a csapatot egy holnapi szigettúrára, vízesés látogatással egybekötve. Most pedig kint fekszem egy nyugágyon a parton csak, hogy legyen egy kis színem is, mert még hófehér vagyok :-)
A partunk ahol írni szoktam

Na azóta leszállt az este, lemostam magamról a munka okozta verejtéket, és Marekékkel elmentünk vacsorázni egy vízparti étterembe. Picit félve ajánlottam nekik egy helyet, tudjátok ízlések és pofonok,de végül is elfogadták. Megrendeltük a kaját, és elkövettük azt a hibát, hogy farkas éhesen mentünk vacsorázni,amit itt nem szabad, és az lett amitől tartottam. Sokat kellett várni, viszont nagyon finom volt a kaja.

háát....ilyen
Még mindig telihold van, ami azt jelenti, hogy igen világos van. Amúgy kint ülök a parton egy nyugágyon, és írom a következő bejegyzést, majd két kislány ideült mellém beszélgetni és elkezdtek halkan énekelni. Néha egy-egy mondat írása közben váltottunk pár szót. Azt ne kérdezzétek, hogy miért nem alszanak már, pedig elmúlt már 11 is. Viszont én lassan  elmegyek szundítani. Még egy kicsit hallgatom a lányokat, és megyek. Jó éjt.

1 megjegyzés: